zondag 22 juni 2014

Even ter verduidelijking

Mijn vorige blog heeft een beetje verwarring veroorzaakt. Er waren mensen die dachten dat de transplantatie gelukt was. Dat is zeer zeker nog niet het geval! ( helaas) we hebben alleen maar te horen gekregen dat er genoeg levende cellen Noar zijn lijf zijn binnengegaan. Dat het dus een hele goede donor is. Maar of het gaat aanslaan weten we pas over ongeveer 14 dagen. Dan moeten zijn leuko's en neutro's gaan stijgen. De witte cellen dus. Want daar gaat het allemaal om. Pas als hij 
100% donorcellen heeft en al zijn eigen weg zijn kunnen we spreken van een geslaagde transplantatie.
We wachten dus nogsteeds, en ik heb het gezegd, als de transplantatie gelukt is hang ik de Franse vlag uit. (Ook op Facebook) en zolang je die niet gezien hebt wachten we nog.....

Sorry voor mijn onduidelijkheid.

1 opmerking:

  1. Hi Petra, je was helemaal niet onduidelijk, hoor. Ik vind dat je het juist hartstikke goed uitlegt. Het is en blijft een ingewikkelde materie (misschien vind ik het allemaal steeds ingewikkelder worden). Heb je je vandaag een beetje kunnen ontspannen met de Libelle ;). Lieve groet, Liek

    BeantwoordenVerwijderen